Onze opdrachtgever in Zwolle zoekt per direct een secretaresse met planningstaken voor hun buitendienst medewerkers. Ze zoeken iemand die beschikbaar is voor 16-24 uur per week. Jij wordt de spin in het web. Je zult samen met jouw collega een divers takenpakket hebben zodat je werk leuk en uitdagend blijft. Lijkt het jou leuk om het team te versterken, solliciteer dan nu!

Jouw verantwoordelijkheden

Als secretaresse met planningstaken ben jij verantwoordelijk voor de afhandeling van inkomende- en uitgaande telefonie, verwerk je de post en archiveer je binnengekomen stukken. Daarnaast ondersteun je de planning bij het doorvoeren van wijzigingen in het planningssysteem. Samen met je collega’s los je de dagelijkse problemen op en zorg je voor een zo effeciënt mogelijke planning voor medewerker en klant.

Jouw taken

  • Inkomende- en uitgaande telefonie verwerken
  • Inkomende- en uitgaande post verwerken
  • Planningswijzigingen doorvoeren voor bestaande en nieuwe klanten en medewerkers
  • Klantadministratie (registratie) up to date houden
  • Medewerkersadministratie up to date houden

Functie eisen

  • Klantvriendelijk
  • Communicatief vaardig
  • Affiniteit met schoonmaak
  • Ondernemend (assertief)
  • Nauwkeurige werkwijze
  • Teamspeler
  • Flexibel

Wat jij kunt verwachten

  • Gezellig team
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Salaris conform CAO Schoonmaak
  • 16-24 uur
  • Jaarlijks teamuitje
  • (Einde)Zomerborrel
  • Kerstpakket

Solliciteren

Mocht je geïnteresseerd zijn in deze leuke baan?

Reageer dan via mail info@hubwerkt.nl of per mobiel (appen of bellen kan allebei) 06124 99 123

Uiteraard kun je ook langskomen!

Willemsvaart 16 8019 AB  ZWOLLE

Solliciteer direct